divendres, 16 de novembre del 2012

ENS FABRIQUEM LA NOSTRA PASTA PER A NETEJAR LES DENTS!!

El dilluns 5 de novembre ens va visitar en Jordi. I sabeu què? Ens va ensenyar a fer pasta de dents!! És molt important tenir-ne cura!!

Abans, però, ens va explicar com hem de tenir cura del nostre cos i fer- ne una higiene: dutxes, rentar- nos,...

Finalment, vam fer el dentífric. Va ser com fer de químics: en un got de  plàstic vam barrejar:

* Glicerina, 3/4 parts.
* Carbonat de calci, 1 got i mig.
* Essència per a donar bon gust i olor (de maduixa).

Tot ben barrejat i... a rentar- nos les dents!!!

Mireu com ho vam fer:











17 comentaris:

  1. Javier Aguirre Barrancodimecres, 21 de novembre, 2012

    La pasta de dents estava molt bona!!!

    ResponElimina
  2. He provat la pasta.I m´ha agradat molt.



    Blamca :) :( º-º *-* <3

    ResponElimina
  3. Jordi Palomino Escarràdijous, 22 de novembre, 2012

    hola ha camviat el bloc per la imatge

    ResponElimina
  4. He estat jugant amb els jocs del bloc .Son molt divertits.

    ResponElimina
  5. Jo també vaig provar la pasta de dents i estava mooolt dolenta.

    ResponElimina
  6. Hola la primera vegada que em conecto al bloc




    ResponElimina
  7. Hola he estat jogant i aixo es molt divertit ,magradaria que el bloc arrivi a las cent visitas.I que es fasi famos

    ResponElimina
  8. Hola soc la Maria la antigua alumna de 4t.B i me conectat al bloc os trobo a tots una mica a faltar pero a la meva escola ja he fet molts amics:la Ariann la Aina el Carlo pero las meves millors amigues de la meva escola son:la Mariona i la Carla... ADEU ALUMNES DE 4T.B!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  9. Hola com esteu , Maria es beritat lo de el punt de llibre?Ja saps a que em refereixo britat.

    ResponElimina
  10. Hola ja he jugat i me pasat tots els jocs.

    ResponElimina
  11. hola he jugat i me divrtit

    ResponElimina
  12. mra meba cuants cumataris

    ResponElimina